I’m known for taking what I think I deserve and you’re overdue

När jag kom till pappa gick jag och min far direkt ut till hästarna. For ut och körde med Water Snake en sväng, var tredje gången han kördes utan ledare och han travade på som inget, finns inte nån tryggare häst! Han är så duktig och lättlärd så är svårt att fatta det :) Sen satt jag på Sandis en westernfilt och longeringsgjord och for ut barbacka på en rätt så lång skrittur, kallt men härligt var det att rida i kvällssolen med min finaste♥ När jag skulle kliva av Sandis så gav min handled upp, tyngde på nå sätt på den och fyfan vad ont det gjorde, så direkt jag kom in satte pappa på ett bandage typ, får väl rida med det imorgon.. -.-

Nå sen har jag sett Björnbröder och smsa med några fina, nu ska jag ner och äta och sen se film och försöka somna! :)
älskardig
Bebis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0