Hoppat Dora!

Vi hade ju som sagt hoppning idag, första gången vi red ute på banan för i år var det också. Dom höll på att resa nå "tält" till på tävlingen som är där på lördag så Dora var ju såklart rädd för det.. Så där sjönk ju mitt självförtroende direkt när hon inte ville hoppa hindret som var närmast tältet. Så kunde ha gått bättre, men till slut tog vi oss igenom banan, kanske inte var den snyggaste rundan men iaf :)
Att hoppa en häst man knappt känner och när man är lite små nervös när man ska hoppa är inte alltid det lättaste, går alltid bra att hoppa mina egna hästar iaf..men är väl ganska så nöjd med lektionen ändå så! :)

Nu är jag dödstrött efter en rätt så intensiv dag, handleden är det illa med också ojoj, så ska lägga mig och se lite TVD och sen sova för natten och tagga avslutning och SOMMARLOV imorgon! :D
image description
Dora :)

Kommentarer
Postat av: David

Hoppas du e redo för flera frågor inom kort (:

Lycka till på skolavslutningen! :)

2012-06-08 @ 00:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0