Give me a freaky boy

Sorry för dålig update dom senaste dagarna, har inte orkat när jag varit hos pappa hela helgen. Fredagen började med att jag var en snabbis till skolan för att lämna nå pengar och gick sen ner på stan med Kim och Simon. Blev att käka mjukglass, jyra på en massa osv! Sen kom Sofia så då for vi hem till mig och sen vidare till pappa, fixade lite där, red ut en liten sväng och sen kom grabbarna till oss. Vi hade grillkväll med massa snack och roligheter, måste verkligen göras om! Det som förstörde kvällen var att jag hittade min hund sjuk.. Kim och Simon sovde över så dom for hem kring 2 igår? Jag och Fia satt och oroade oss för tuffe och till slut blev det så att vi for in till veterinären med honom..visade sig vara ett ormbett, han hade hög feber osv..tur att vi for in, borde egentligen ha gjort det redan på fredag men vi visste ju inte.. Men han kommer nog klara sig som tur är!

Blev att vara i några timmar hos veterinären så när vi kom hem fixade vi oss middag och for sen ut och red i regnet. Blött vare men det får man tåla ;) Som tur är har vi ju en öppen spis i stugan så vi gjorde upp eld och satt och grilla marshmallows efter våran ridtur, något mys det var!
Idag har vi varit ute en lite längre sväng med varmbloden och har hoppat lite terränghinder, Sandis var jätte fin och jobba på som bara den!
Nu ikväll har jag suttit och ritat lite och sen kom Kim hit så vi har sett lite VD och bara pratat på om en massa :) Blev ett lite långt inlägg nu så dags att sluta, godnatt!
mslfsf
Du är finast, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: David

Funderar på att skriva några frågor idag igen (:

1. Favorit skalbagge?

2. Favorit land / Drömland?

3. Om du fick träffa en kändis vem skulle det vara?

4. Favorit filmer (säg 3-4 st) ?

5. Favorit serie?

6. Favorit lek då du var liten?

7. Favorit lek nu?

8. Favorit uttryck?

9. Uttryck du säger ofta?

10. Vill du ha flera frågor någon gång?



tack för svaren! :)

2012-06-04 @ 11:23:14
Postat av: Ida ♥

hoppas han blir bra snart igen :D

2012-06-04 @ 14:28:28
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0