Baby you have become my addiction

 Första skoldagen är avklarad och gick bara till 9 typ hehe. For då hem och sen vidare till stan kring 12 och var med Kim och Simon ett tag. Har sen varit i stallet och ridit Sandis, vilket gick rätt bra. Han vilade igår så han var lite pigg och även lite stel i höger sida men det släppte eftersom. Galoppen var helt otrolig kan jag passa på att säga, samlad och fin :D Tränade även skänkelvikningar vilket inte är Sandis bästa sida men det är ju drf man tränar på det right? ;) Han blir alltid så frustrerad när vi tränar på det och idag var inget undantag, men några fina fick vi till t.o.m i trav! 
 
Imorgon är det skola 9-11 ungefär och jobba på projektarbetet. Ska sen till stan ett tag med Kim tror jag och sen vidare mot stallet för att rida Sandis, får se vad vi hittar på! 
 
Nu är det nära till jag kan göra min första tattoo! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0