Reeegn

Haft rätt chill dag på skolan och for sen ner på stan med Kim. När jag kom hem for jag direkt till stallet med Sofia och visade henne rutinerna med Sandis och sen red vi honom lite på ridbanan. Var lite blåsigt så han var lite ur fokus men till slut släppte det och han var jätte fin när jag travade av honom i låg och lång form. Sandis fick sova inne i natt för regnar jätte mkt, får väl se imorgon om han rivit hela stallet haha!

Sen ikväll har jag varit och kollat på en American curly hingst på 4 år som eventuellt ska bli våran nya familjemedlem, Är inte helt säkert ännu! Han kallas iaf för Elvis och är en brun/vit skäck, superfin kille!! :D

Nu sova och tagga inför morgon dagen, shit börjar bli nervös!! ;)

Sofia och Sandis:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0