Tonight we are young, so let's set the world on fire

Är något seg och less allt idag. Ska till sjukhuset imorgon innan skolan och ta prover och ska dit 8 på torsdag också, kul liv att springa runt på sjukhuset typ varje vecka. Har dessutom kvällsskola imorgon men har tid att klippa mig då så slipper det! Blir rödhårig imorgon, sjukt taggad är jag också ;) Är dessutom väldigt glad över att det är kort skolvecka så jag kan fara till pappa och mina älsklingar i helgen!<3 Pappa, Anneli, Faster och Kenneth hade varit och ridit med alla hästarna idag och faster sa att Sandis hade varit jätte glad och pigg med henne så det är roligt att höra att han sköter sig med andra! Fast att det tar emot ibland att be andra rida och pyssla med honom så är det bäst så när jag inte kan vara där så mkt som jag vill. Längtar tills jag nu kan ta fram vespan och börja åka dit oftare utan att be om skjuts!

Annars så har jag bara sett film idag, pluggat lite, hjälpt mamma att städa och nu ska jag kanske plugga liiite och sen se film resten av kvällen. Tagga imorgon, wiiiho elr så inte!

här får ni er en länk till en låt som jag nöter lite smått just nu!
http://www.youtube.com/watch?v=N8zslGAqy5k&feature=bf_prev&list=FLfA6gCDvL1GPuywPSENrDfw

Kommentarer
Postat av: Suomalainen Ystävä

Några frågor till dig och din blogg

Längtar du till sommarn?

Hur mår Tuff?

När red du Sandisvångens Eloge senast? (ursäkta om ja stavade fel)

Vad är klockan då du stiger upp till en vanlig skoldag?

Har inga flera frågor men nästa gång kmr jag ha fler(:

Hade bäst vickypicky! :)



2012-05-01 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0