The beauty is inside you

Sitter hemma hos mamma och har ritat, resultatet fick ni ju se i inlägget innan ;) Har bara pratat lite betyg med 2 lärare idag, varit och färgat håret och sen varit på ridlektion. Vi hade skolridning och fick ha Tatar igen! Gick verkligen jätte bra och allt känns så bra när jag rider honom. Han är super fin i dressyren och kan nog lära mig mkt av honom! :) Nästa vecka skulle vi ha hoppning och blir kanske att ha med Sandis då! Vi skulle bara hoppa låga höjder och träna lydnad så blir nog perfekt till Sandis ;)
Imorgon ska jag bara en sväng till skolan för att lämna nå pengar så blir bara en snabbis dit. Sen på kvällen sticker jag och Fia till Lomben, fast kanske blir Morjärv en sväng också..;)
jesse jane
Jesse<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0