Svar på kommentar..igen ;)

Postat av: David

Du kan rita du! :)

funderar på någon fråga... hmm...

1. Hur länge e det tills du får sommarlov?
2. Kan du rita en katt? (bifoga bild om ja)
3. Ses i sommar? 
4. Vilken sida sover du på?
5. Favo mat?

tack i förhand för svaren! :D

 

Tack! :D

1. avslutningen är på fredag den 8e men har inga lektioner nå mer så har sommarlov redan kan man säga! :)

2. Nog kan jag väl kanske det..vet att jag ritat några för nå år sen men har inga bilder att visa :)

3. Klart vi ska!!

4. somnar alltid på mage, haha.. men sen vrider jag och vänder mig en massa medan jag sover ;)

5. Thaimat!


Kul att du skriver några frågor till mig då och då David! ;)


Kommentarer
Postat av: David

Hah :D Tycker de e skojj att skriva frågor ibland (:

tack för svaren! :D

Allti roligt att ställa frågor då man får svar :)

2012-06-01 @ 14:42:26
Postat av: Rebecca

Hej vilken gullig blogg du har!

skulle vara jätte snällt om du ville länga in e kommentar i min blogg om vad du gillar om att läsa i bloggar. :)

2012-06-01 @ 20:02:32
URL: http://http:/www.twobodiiesonesoul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0