Rock my world until the sunlight

Var inte så glad när jag vaknade och såg att det snöat under natten så allt var vitt, seriöst? -.- Hästarna hade ju inte snösulorna kvar heller så det packades fullt med snö under hovarna så gick inte så bra att rida. For bara ut på en kort sväng med Chocken och lät Sandis få vara i hagen, ingen mening att fara ut om dom bara ska halka omkring. Sen har jag städat i rummet och hjälpt pappa med nå saker och nu är jag hemma hos mamma. Ska just gå och duscha och ska sen lägga mig och dreggla över Freddie från Skins med att se om säsong 3 & 4 ;)

kmlfmaf
Snygging!<3

Kommentarer
Postat av: Ida

inte roligt att det har kommit snö igen! det har kommit mer snö här också :/

2012-05-06 @ 15:25:05
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0