Hello Beautiful

Har vaknat för ett tag sen, har ätit frukost och har just börjat städa lite i mitt rum :) Sen blir det nog plugg också ett tag och så tänkte jag nog gå ut och gå i finvädret! Får se vad som händer ikväll, kanske bara fixar nå gott och ligger hemma med film och så, kanske letar fram nå dataspel mitt i allt också haha ååh forever alone. Nå igår så kom Jesper och Kim till mig och Micke, kul hade vi också! Först satt vi bara och snacka ett tag innan jag och kim gick och kolla The Woman in Black, som var rätt bra, och sen senaste Vampire Diaries avsnittet. Sen när Kim for hem kring 11 så såg jag någon annan film med Jesper och Micke och var social och svamla på med dom!
mafla
sakfvlmaf
Mobilkvalla. Saknar min bäbis nå sjukt mkt, hoppas du har det bra i ditt nya hem!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0