Chris Brown - Don't wake me up

Är något slut just nu efter en jobbig men väldigt bra helg! Igår kväll när jag och Linda kommit till pappa så blev det mest massa snack och att se ESC med faster :) Idag har vi klivit upp halv 8 for till berget där farmor och farfar's aska är strödd, var en fin stund vi hade där! Skrittade dit med Chocken, Sandis och Jesse och efter det for jag och Linda ut på en rätt lång sväng med Jesse och Water Snake. Blev en hel del galopper, vi hoppade lite hinder i skogen och så stannade vi och grillade. Water var riktigt fin idag faktiskt men ville inte stå still men annars lyssnade han riktigt bra och gjorde värsta snygga svängen efter ett hinder! ;)

Min rygg är mer elr mindre död just nu så ska lägga mig och se TVD resten av kvällen, mys!

water snake
Fina Water Snake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0