Make it last forever

Hej! Sitter och lyssnar musik och väntar på att Sofia ska äta klart och logga in på Skype så vi kan prata om lite saker ;) Skoldagen gick bättre än väntat fast att vi ska börja sluta halv 4 nu på måndagar och får ju träffa älsk så! När jag kom hem har jag bara hjälpt till med middagen,sett Bamse med Johan och Micke och suttit här ett tag nu. Blev något sugen på att rida idag eftersom vädret varit super men ska dit i helgen, kanske far på onsdag också om jag inte har nå läxor osv men är rätt lugnt på den fronten just nu.

längtar iaf nå sjukt till helgen, på fredag blir det fara till kim, på lördag far jag till pappa, på söndag far jag hem från pappa och då har även jag och Kim varit tillsammans i 1 månad!

jaöfcksälskkkk

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: haha ja ;)

2012-03-12 @ 20:13:05
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0