sakna :(

sakna Wales/London resan 2011 som vi hade med klassen, känns sjukt längesen och hur overkligt känns det inte nu i efterhand att JAG varit i London?! Lätt att jag ska dit igen! Saknar alla värdarna vi bodde hos i Wales också, asså inte så troligt att vi får träffa dom igen ju och dom var något roliga att umgås med, haha hade lite sjuk humor osv ;)
typ när vi svenskar skulle beställa mat sa vi "ships" ist för "chips" så dom skratta åt att vi beställde fisk med båtar :( haha tröga som vi är så fattade vi inte vad dom skratta åt förrän dom förklarade att "nej ni kan inte få båtar till eran fisk!!!"
nåja, kan då säga att det verkligen var en upplevelse som var värd som få tusenlappar som vi fick betala, lätt att jag tkr alla ska göra det om dom får chansen! Att fara själv med klassen och två lärare till ett annat land, bo hos några man inte känner och få sköta allt själv. erkänner att det var läskigt till en början och jag som har diabetes blev ju helt skruvad när jag märkte att deras mattider inte var så lika mina osv men allt gick ju bra så ;)
den veckan gick otroligt fort och visst saknade man vänner osv men var lätt en av dom roligaste sakerna jag gjort, iaf börjat satsa mer på engelska i skolan och har fått ihop ett MVG så var en nyttig resa också haha! ;)
kamsfl
klsjf
gränsen
gränsen till wales från england ;)
gänget
lite suddig bild på oss elever från sverige då men iaf! ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0