You got me in a chance

Hej! Sitter nyduschat efter att ha varit på ridlektion, hade skolridning och red lilla Donna ;) Länge sen jag red en sån liten häst ;o iaf så var hon rätt sur i boxen idag och lyckades få in en spark på mitt ben, men var som bara hot så gjorde inte ont! Hon var super fin att rida och jobbade i en jätte bra form i princip hela passet. Tränade mkt på mitt överliv att ha en bra hållning osv för behöver träna på det. Iaf super nöjd med dagens ridning och hoppas jag får ha Donna nästa gång också! ;)
Och nu när jag skulle vara så duktig och sätta mig och skriva klart svenskan som ska va klart imorgon dessutom så har jag fel bok med mig sååå lyckat alltså! Ahja sätter mig med lite samhällskunskap, om jag nu kommer fatta hur man räknar det här med mandat osv, troligen så gör jag inte det och sätter mig gör nå annat ist ;) åh är så glad över att jag inte ska läsa samhällskunskap nästa år!! :D
Taggar inför imorgon gör jag också!
donna
Donna, jätte bra mobilkvalla också dessutom! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0