Turn all the lights on

Ligger i sängen med bettan, haha, och ska snart slå på ett avsnitt av VD. Såg ett avsnitt också förut direkt jag kom hem från skolan men sen har jag varit duktig och suttit och jobbat på hemprovet ;) bara att mitt i allt fick min särdator för sig att stänga av sig mitt i allt och hade inte sparat nå men tur då att man har en bror som kan fixa så att jag fick tillbaka det jag skrivit haha!
Har planerat lite inför lovet och helgen nu också. Åker iaf på söndag till pappa och är där till onsdag, far sen tillbaka dit på fredag elr nå. Så blir mkt ridning nu på lovet, något awesome ju! :D Måst planera lite nu hur jag ska rida varje häst och vad vi ska träna på så att jag inte bara flänger runt. Nej nu ska vi komma igång på riktigt!!
Btw, om möt mig i "Draw something" heter Vickypicky1 ;)
nkjhk
Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0