15 sanningar om mig

anfjakf

1. Jag har bara 2 vänner jag litar på till 110%

2. Jag har hållt på med hästar regelbundet sen jag var 8 innan dess bara ibland.

3. Jag ska tatuera in sandis namn när jag blir 18

4. jag har diabetes

5. Jag är rätt så blyg när jag träffar nya människor

6. Jag gillar att rita på fritiden

7. Jag har liiite sne ryggrad.

8. Livet skulle inte vara så värt utan hästarna och dom andra djuren.

9. Jag älskar att vara ute med skotern med familjen!

10. Jag mår som bäst när jag är med dom jag älskar<3

11. Haft många förhållanden men bara 2 seriösa.

12. Jag hatar verkligen mygg och knott, usch.

13. Asså jag har väldigt lätt för att vara "för snäll".

14. Går samhälls andra året, gick första året på media men bytte!

15. Är väldigt lycklig just nu , av flera anledningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0