For you I would walk a thousand miles

Igår fick min älskade hund somna in för alltid..var en av dom jobbigaste sakerna jag varit med om. Många många år har han funnits hos oss och nu kommer jag aldrig mer få se honom glad och han kommer aldrig mer komma och lägga sig i min famn. Men han har det bättre nu och han fick ett lyckligt avslut..ändå känns det som om jag svek honom.. Vet inte hur många gånger jag viskade till honom att jag älskade honom innan han gick ut ur dörren.
 
Kommer aldrig glömma dig Tuff

Kommentarer
Postat av: Sofia

Finns för dig! Vi växte praktiskt taget upp med honom och jag vet hur jobbigt det är för dig så är det nått så vet du vart jag finns - alltid ett samtal bort <3

Svar: Tack Fia<3
vickypicky.blogg.se

2012-08-03 @ 01:39:22
URL: http://sofiiia94.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0