Sandvångens Eloge♥

Godmorgon! Har vaknat för ett tag sen och ska väl gå upp och äta, duscha osv snart. Kanske skulle åka med faster och dom till lomben idag nu på förmiddagen för dom ville komma och rida, annars åker jag sen med pappa. Vore roligt att få åka nu snart eftersom det är super väder och längtar efter att få ta ett riktigt träningspass med min gopojke och mysa på med honom! Han var super mysig igår och riktigt njöt när jag borstade honom vilket är lite ovanligt för att vara honom då han är kittlig ;) tänkte mig ett pass på banan idag, träna lite olika saker.
Sen ikväll ska jag även umgås med Jenny och Patrik som är i jennys stuga över helgen! Så ikväll blir det nog film och imorgon att rida, patrik får tolka bakom hehe. Sen på kvällen hittar vi väl på nå kul som vanligt :D
galopp
orange smoifrsm
jaöfckshopppiiiiinjodslfjmkpösd
älskade häst!

Kommentarer
Postat av: Ida

finaste hästen :D

2012-04-20 @ 17:41:08
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0