Igår

Hej varit lite off i helgen men haft mkt att göra! Igår så gick jag upp tidigt och gick direkt ut till hästarna. Dressyrade ordentligt med Jesse som gick super bra. Hade islandssadeln och även inspänningar på honom för han har varit väldigt tjurig och så på sistone, haft lite hingstfasoner för sig :) Men det släppte rejält för oss igår, formen var samlad och riktigt fin, gjorde klockrena skänkelvikningar i skritten och påbörjade att lära honom att göra det i trav också, fick till några ökningar där han riktigt flöt på och han fick rätt galopp direkt i båda varven. Han är så sjukt fin min svarta lilla hingst!<3Sen for jag ut med Sandis en sväng, fick med mig pappa och Anneli som körde Chocken. Sandis var sjukt pigg igår också men det måste man få vara ibland. Water som håller på att bli inkörd fick träna lite på det också.

Sen så kom Kim och sovde över, vi såg film och spelade lite xbox och umgicks med min bror. Pappa gjorde även flamberade bananer till oss, sjukt gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0