Hejsan! :)

Nu ska jag och Jenny slå igång en film och dippa med morötter och gurka och dricka cola, mums ;) Vi har bara svamla som vanligt idag som bara jag och Jenny kan! fixat och planerat lite inför imorgon då min kille Marcus och kusinerna Jesper och Ted kommer för att umgås med mig, Jenny och lillebror Micke :D Vi ska käka lite mat, säkert spela nå spel, prata och helt enkelt umgås bara, kommer bli nice!!
Vad gör ni under nyår då?:D
jag och jenny
Haha jag och jenny idag när vi testade våra glowing glasses!
Älskar dig syster och bästavän!<33

Kommentarer
Postat av: Ida

coola glasögon :D

vart har ni köpt dom ? :)

2012-04-20 @ 17:45:28
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0