This is love

Varit till stallet och ridit Sandis innan middagen men innan jag kunde rida fick jag typ tömma hela hans box på spån..suck. Han trivs inte alls i det nya lilla stallet han står i. Han hade pissat och gått runt i boxen så att allt var blött. När jag tog in honom ville han inte ens gå in i stallet så han kan ju verkligen inte trivas dära. Måste prata med Helena om det imorgon för så ska han inte få känna! :( Så i natt sover han ute med spiltapål så att han inte ska må dåligt i natt iaf..
 
Nå ja nu till ridpasset. Han har ju fått vila i två dagar och han var då väldigt pigg idag kan jag säga haha! Skrittade fram honom med volter, serpentiner osv innan det blev travjobb på 8-volt. Galopperade sen mkt också både på spåret och volterna och tränade lite ökning och samling, han var jätte duktig! Sen när jag skulle trava av honom med lite mer volter, serpentiner och sånt så var han jätte mjuk och rundade sig jätte bra och lyssnade på skänklarna så är jättejätte nöjd med dagens ridpass :D Imorgon blir det också ett pass i ridhuset elr om vi rider ut en sväng, får se hur vädret är. 
 
Ikväll har jag bara legat och myst i min säng och kollat på Degrassi och läst i en bok. Nu blir det lite kvällsfika och sen sängen för att se lite mer Degrassi och sen sova och tagga skola imorgon. Det bästa är ju att Kim är där! ;) 
 

Bilder från förra vintern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0