You Found Me

Var hoppning på dagens lektion och det tyckte Sandis var jätte skojjigt! Travade bara mot hindren då det är fler hästar därinne och ville inte att han skulle tappa balansen elr nå i kurvor osv som han kan göra om han får upp farten lite. Gick otroligt bra och han skötte sig jätte fint. Sist av allt hoppade vi ett räcke på typ 60 cm, nog för att han kan mkt högre men vill inte att han ska bli halt igen och har inte något alls i höst så :) Btw så fick jag ett fint limegrönt schabrak idag av Josefin (http://www.nattstad.se/josefinstromberg) tack så mkt om du läser det här :)
 
Blir att sova hos mormor i natt för börjar först 12:10 imorgon, lycka till det för då hinner jag se nya VD avsnittet när jag vaknar :D Nå nu ska jag skriva lite med hjärtat och David och sen läsa i min älskade Vampire Diaries bok, natti på er! ;) 
 
Kärlek till denna serie!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0