Uteritt

Har varit på uteritt med Sandis idag, gick väl helt ok. Han var lite tittig och så men fick han att jobba på bra i både trav och galopp ändå. Han fick galoppera av sig riktigt ordentligt, kan tänka mig att det behövdes! Sen lämnade jag honom inne med sitt middagshö. Han var verkligen jätte fin att ha och göra med idag i boxen också, stog stilla när jag borstade och satte på skydd osv. är bara när man sadlar som han blir lite sur men det är bara att inte bry sig så går det bra :) 
 
Nu ska jag lägga mig och läsa och sen kommer kim hit ett tag, hihi :D
 
Blir att fara och fylla i tatueringen imorgon :D 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) är du ett fan av Ian Somerhalder? isåfall tycker jag du borde kolla in min ny startade blogg på: http://somerhalder.blogg.se/

Kram :D

2012-10-02 @ 20:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0