Fight for this love

Första snön har kommit idag, huvva, fast är ju ändå rätt mysigt med vinter och är ju så kul med skoter och uteritter då :D Iaf så for jag till stallet kring 3 och tog in Sandis från snöstormen(tur att han hade täcke), hjälpte Helena med att ta in några hästar och sen red jag Sandis. Fick bli ett snabbpass barbacka i ridhuset. Han var otroligt fin, blev lite stark i traven ibland men galoppen var jätte fin! Som sagt blev ett kortare pass eftersom jag tänkte fixa en massa annat innan jag skulle hem. Spolade av hans ben efteråt och borstade igenom honom riktigt ordentligt + tog hand om nå sår han fått på halsen (klant häst!) och så fixade jag hö och kraftfoder osv. Sandis fick ha ett fleecetäcke inatt också för var så kallt i stallet osv. Imorgon får vi se vad vi hittar på om inte snön har smält bort till dess får han nog vila för han har inga brodd så kan inte rida ute och ridhuset kommer vara upptaget av lektioner. Blir nog mest troligt bara lite mys och pyssel för honom imorgon skulle jag tro :)
 
nå har ritat ikväll igen så besök http://tattooartkalix.blogg.se/ för att se resultatet! 
 
Nu ska jag då gå och äta och sen sova, kanske läser lite vd också heh.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0