Wish you were here

Red Sandis idag och det gick både bra och dåligt kan man säga. Han blir så himla osäker kring en massa andra hästar så han blir lite seg och när man väl får han pigg så är han lite okoncentrerad men efter ett tag så gick det mkt bättre i traven och så gjorde han fina galopper på fyrkantspåret! Vi fick även till några fina skänkelvikningar i både skritt och trav :D 
 
Även sagt upp lektionerna nu så efter jul kommer jag inte vara på krf nå mer alls, känns lite konstigt då man varit där sen man var pytteliten..kommer sakna hästarna helt klart men lär väl fara dit någon gång :) 
 
Börjar 09.50 imorgon som vanligt på fredagar och har då bara lektion till 11 sen slutar jag så då blir det fara till kim dirr och vara där tills vi sen ska till stallet och packa alla saker och städa ur boxen, sen får vi väl se om Sandis känner för att åka transport och så sover vi hos pappa. Jonna och Anneli skulle komma dit också så det är ju awesome :D 
 
Nå nu ska jag läsa lite i min vd bok och sen sova rätt tidigt så man orkar upp och kolla nyaste vd avsnittet, taggas som bara den då Katherine kommer dyka upp i serien igen!!!! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0