Imorgon är det freeedag!

Slutat en halvtimme tidigare så nu behöver man inte direkt stressa till stallet men blir att fara dit och ta det lugnt innan lektionen då :) skolridning står på schemat hoppas man får ha Sandis eftersom det blir sista gången i så fall för imorgon flyttar vi hem igen :D då slipper man alla jobbiga ungar som inte kan ridhusreglerna och jag kan rida ifred hur mkt jag vill på min egna ridbana ;) sen så har jag ju 5 valbara hästar att rida också trots att jag alltid sätter Sandis i första hand så klart ;) men nu ska Chocken få sättas igång mkt bättre också.
Det bästa med löddrift är ju att man inte behöver vara där precis varje dag när pappa ändå ser till dom och man behöver inte mocka och packa alla jävla höpåsar ;) och det är helt gratis att ha han hemma så slipper lägga ner alla mina pengar på ett stall som är sämre än vårar egna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0