Hon är för stor för mig

Dagarna hos pappa har varit bra tsm med Kim och Bonnie. har ridit chocken och jobbat med Elvis från marken. Eftersom det är pappa som mest har jobbat med Elvis från marken så behöver jag också göra det ju eftersom det är jag som ska rida honom nu i början iaf. Gick iaf bra både i stallet att kratsa hovar, sadla och tränsa och sen löslongerade jag honom lite och gjorde ledarskapsövningar då han skulle följa efter mig helt lös, backa och stanna osv. gick super bra :) 
 
Hade ridlektion igår med Sandis vilket gick sådär men det kan inte alltid gå bra ju! Ikväll har jag stalljour från ca 4-8 så ska passa på att rida Sandis lite då också, får se vad vi hittar på. Sen far jag vidare till Kim och sover där, mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0