Don't you worry child, See heaven's got a plan for you♥

Inte uppdaterat något för har helt enkelt inte orkat sen min lilla flicka lämnade oss..har varit en sjukt jobbig helg men jag och hjärtat har sett till att försöka stå ut iaf och tänka att hon har det mycket bättre nu.
Kan inte fatta att en "uppfödare" kan behandla djur så illa att det följer med dom resten av livet..Bonnie fick vara rädd, orolig och osäker genom hela sin uppväxt och när hon till slut började pissa i sin egen bädd och försöka bita Freja som endast är 2 år, så mår inte en hund bra helt enkelt. Det som gjorde att vi inte fattade beslutet för länge sen var att hon blev bättre och bättre eftersom..Minns hur hon en morgon kom jätte glad och hoppade upp till mig i sängen och bara ville vara med oss helt enkelt, är ett minne som aldrig kommer försvinna. I torsdags när vi skulle till veterinären med henne så slickade hon mig i ansiktet så fort jag steg in i bilen..gjorde så ont att veta att min flicka skulle lämna mig. Det är så svårt att inte köpa en hund som man ser mår dåligt, man vill hjälpa dom att få ett bättre liv..nästa gång jag köper hund ska det vara hos någon ordentligt och bra uppfödare, vill aldrig uppleva att behöva få ta bort en valp på ENDAST 6 månader. Min bäbis är borta men kommer alltid minnas henne som en glad och otroligt snäll liten hund. Vila i frid hjärtat♥
 
Always loved, Never Forgotten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint skrivet...hon e saknad..vila i frid flickan <3

Svar: <3
vickypicky.blogg.se

2012-11-11 @ 21:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0