Till pappa!

Sitter på skolan och är ca 2 timmar tills vi sluta, har prov nu på sista lektionen. Kommer inte gå bra för det här med EU, alla fördrag och massa saker blandar jag bara ihop -.-

På idrotten idag for vi och red på ridskolan, dom som inte var vana fick rida Mitzy lite lätt men jag fick ha sittsträning på Dora. Gick jätte bra och fick verkligen till min sits bra idag, är ba träna bort alla ovanor! ;) Ikväll kommer även Jenny så blir nog att rida en sväng då också. Får se hur Chocken mår men pappa sa att vi borde kunna rida han också :) och imorgon blir det ridskolan med curly pojkarna, tagga!

Blir nog lite dålig uppdatering nu i någon dag för tar inte med mig någon dator till pappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0