Svar på kommentar

Från David
Snart e skolan slut! Skönt eller hur?
Jag har några frågor här innan skolan slutar,
1. Favorit ämne?
2. Sämsta ämne?
3. Planer för sommarn?
4. Har skolåret vart bra?
5a. Om 4 ja, berätta?
5b. Om 4 nej, varför inte?

Är VÄLDIGT skönt att skolan snart är slut och att sommarlovet börjar!
1. Måste nog säga Engelska och Psykologi! :)
2. Samhällskunskap
3.Har bara tänkt rida, umgås med kompisar, vara i stugan, fara till skellefteå och säkert nå mer ställen!
4&5. Jaa det har varit bra. Mest för att jag bytte från en dålig till en bra klass som jag trivs i. Alla kurser har funkat bra och allt har som bara rullat på, inte behövt känna mig stressad uti skolan elr nå heller. Så skolåret har varit bra och fort har det gått!


Kommentarer
Postat av: David

Fint att höra att skolan gått bra! :)

Mer frågor kommer om några dagar om det kommer fram någon fin fråga i min skalle! :)

2012-05-28 @ 22:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0