Summer

"lång" skoldag idag om man jämför med resten av veckan men kommer bara ha 1 timmes skola imorgon och på fredag, är ledig på måndag, 1 timme på tisdag, ledig onsdag, torsdag blir det bara att ha roligt med klassen och på fredag får vi sommarlov! ;) Sitter i bredviken nu och ska sova här så jag får skjuts till skolan imorgon. Måste skriva klart psykologin idag, fast har inte så jääätte mkt kvar egentligen.. :) Helgen har planerats idag på skolan med fia, blir att fara upp till pappa och va djurvakt, härligt!
Beställde hem världens snyggaste skal till min iPhone igår, kommer inte alls dregla över det heeela tiden..men vad det är på skalen får ni se när jag fått det! ;) Om nu någon(ingen av er som vet!) nu känner sig sugen på att gissa vad det är kan ju alltid slänga in en kommentar och den som har rätt får en fet länkning!
Saknad..<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

JAG VET JAG VET JAG VET !!! :) får jag säga ? (A) ;) thiihi ! :) <3

2012-05-30 @ 20:10:07
URL: http://Sofiiia94.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0