Friday Friday!

Hej haft något chill dag med bara 1 timmes skola, då vi skrev nationella prov dessutom. Fast var kvar till 11 på skolan och åt lunch och gjorde nån uppgift. For sen och fikade med mamma och mormor på lyktan och sen har jag bara legat hemma och sett Vampire Diaries! :) Har även fixat lite filmer så jag har att se under helgen hos pappa! Det dåliga är att eftersom min handled är så där cp igen så måste nog ta det lite lugnt egentligen men ska rida en massa ändå, måste ju ut på äventyr och se vilka ridvägar som är bara att rida på nu! :D Ska ta en riktig långtur med Sandis imorgon om vädret är bra, och ska nog ta och dressyra med Jesse och rida ut en kortare sväng med Chocken :) Ska nog ut idag till pojkarna också och skritta ut en sväng med varmbloden, något mys!

Tror att i helgen ska Sandis få kort man igen, för den har växt otroligt mkt! Tar nog och klipper den för att rycka den där tjockis manen är en halv dags arbete + att sandis inte tycker om att man rycker manen.
Men nu ska jag nog iaf snart börja packa ihop lite saker för pappa kommer väl om 2 timmar ungefär! :)
mzalfvv

Kommentarer
Postat av: Suomalainen Ystävä

Du passar i rötthår! :)

2012-05-06 @ 21:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0