tömkört Sandis

jaa blev att tömköra Sandis idag! :) värmde upp han efter vägen först i skritt och sen på gården satta jag på inspänninstyglar på honom och lät han springa på en volt runt mig på ridbanan i båda varven. Han gick faktiskt riktigt fint och jobbade i fin form, är jätte nöjd över honom! :D ska börja tömköra han lite nu oftare så här så att han får jobba med ryggen ordentligt utan ryttare också , blir nog super bra variation för honom och han tyckte det var kul också att få göra något annat tror jag :) Sen så var han super go i hagen idag också, han är så fin!<3
Pappa tömkörde Water Snake, Anneli och även Jonna red Chocken och Jesse fick bara bli borstad idag :)

Nu ska jag sätta mig och plugga matte, har prov imorgon kommer ju gå jätte bra -.-' och sen bara se ponnyakuten, vd och lite sånt resten av kvällen ;)
galoppp
sandisälsk

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv, Aa, exakt! :)

2012-03-12 @ 15:01:37
URL: http://hopppmuppp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0