Tisdag

Slutade skolan 11 idag och for då till vårdcentralen och undersökte min handled och det. Dom tog prover och röntgade den och så fick jag nå tabletter osv. Kan typ vara inflammation elr spricka.. ahja åt en kyklingsallad på lyktan också med mamma och mormor och sen legat och sett Skins. Nu ska jag börja plugga lite och får se sen vad jag hittar på. kanske skulle vara med kim, om jag orkar, annars bara se film och så!
image description
Safir är så söt när han kommer med en boll i munnen och vill leka apport! ;)

Kommentarer
Postat av: Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs kära du! Hoppas att du har en underbar tisdag :) Just nu pågår en frågestund och dagens blogg hos mig, lust att vara med samt ställa frågor? Kika gärna in då. :) Och/eller göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

nojjz.blogg.se

2012-03-27 @ 19:35:15
URL: http://nojjz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ajaj, hoppas handleden blir bättre!

2012-03-27 @ 23:39:06
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0