So if you ever seem to lose your way, hold my hand

Hej ger er väl ett sista inlägg för dagen då! Har inte hänt så mkt ikv, skrivit klart historia uppgiften, sen bara sett vd, skrivit med Kim osv :) Hade ingen spanska imorgon vilket betyder sovmorgon både imorgon och fredag, något skönt ju!
Har ju ridlektion imorgon, tror det var hoppning vilket lär bli kul ju! :D tror nästan jag kommer få Adina eftersom min ridlärare sa att jag skulle få börja rida henne nu, har ju som inte ridit henne nå mkt innan. Vad jag sett tidigare är hon rätt pigg vid hoppning men får väl se hur det går, om jag ens får rida henne haha ;)
Nå men ska slå på ett till avsnitt av VD nu och sen sova, ha det bra!
alkfjwfm
typ 3 år gammal bild på mig och Ida, sjukt saknad flicka iaf..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0