Ridit ut med Chocken!

Blev att jag red ut en sväng med Chocken, var inte så länge men fick ut väldigt mkt av den iaf! :D Han var väldigt fin från början till slut, i traven så sökte han sig neråt och höjde ryggen jätte bra. Han var väldigt mjuk i sidorna och inte stel i kroppen som han varit en längre tid. Han gjorde fina galoppfattningar men orkade inte hålla mer än några steg, han blev så framtung så gjorde en sista galopp och höll upp händerna högre än vanligt och drev och då gick det bättre. Sen så travade jag av honom i lång och låg form, han har aldrig sökt sig så lågt ner som idag så är jätte nöjd med honom! :D Har ju inte ridit Chocken på 1 månad kanske? Har ju haft Sofia som ridit han en massa och så har vi kört honom och så red Anneli han också lite förra helgen så var kul att det gick så pass bra fast att vi haft lite "uppehåll" från varandra :)
Nu har jag just ätit middag och sett senaste VD avsnittet för somnade igår när jag skulle se det såå ;) Blir att se film resten av kvällen, finns inte så mkt att göra i skogen ingenstans förutom det haha!
galopperar
Chocken<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0