Hej!

Är nu hemma hos pappa, elr har varit det ett tag nu men jaa! Har iaf varit i luleå först hela dagen till typ halv 5 elr nå? Köpte en väst, svarta ridbyxor och dom där magix brush sakerna från hööks, man måste ju testa om dom är så bra som det sägs! ;) Sen så for jag och åt middag hos mormor och for sen till ridskolan, red med en senare grupp idag, vi hade uteritt och fick rida Adina. Var kul för har bara ridit henne en gång förut! Hon släppte efter först i slutet av turen och blev riktigt fin i skritten :D skulle få börja rida henne nu mer sa min ridlärare så blir kul att lära känna henne och hitta mer knappar hos henne.

Sen när vi kom hem hit till pappa har jag bara tagit det lugnt, spelat lite GH haha! och nu tänkte jag väl snart slå på en film och sen sova. Ska upp rätt tidigt och fara ut med hästarna så jag sen hinner fixa lite här innan kim kommer! ;)
Btw så ska jag, mamma, mormor och min extra syster Nathalie åka till Gran Canaria om 3 veckor, vi blev lite spontana och fick erbjudandet idag så det var ett snabbt beslut! ;) hoppas bara att jag inte har nå nationella prov just då, men tror inte det?
lakflö
Min flicka!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0