barnvakt! :)

Sitter och är barnvakt åt Johan, han är så söt! :D Min led i handen är fortfarande sär, blir värre om kvällarna, är typ nån inflammation elr nå så måste vila handen..inte det lättaste när det är i höger handen + att hela min högra arm gör ont och de ;s håller på att bli sjuk också, kul liv..men bara jag får vara sjuk nu innan teneriffa så!

Håller på att fixa hela säsongen av skins US, åååh kommer inte alls nörda det nejnej ;) det är så sjukt bra!!! Ska fixa dom andra säsongerna i UK versionen sen också :D
Har varit och solat efter skolan också och sen pluggat lite. Fått veta att jag slutar tidigt i princip varje dag i veckan, imorgon slutar jag 11 på onsdag typ halv 1, torsdag är nog vanlig dag tror jag och fredag börjar jag 09.50 och har lektion till 11 och så slutar jag sen! :D
asfdölkafc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0