yäää...

Som ni ser har jag nu design, tack ida! Behövdes nå mer somrigt kände jag :) 
 
Idag har jag klivit upp kring 9, varit och ställt upp alla terränghinder och sen ridit dit med Sandis. Hoppade den 2 ggr och gick bra :) Är inte så stora hinder ju så allt flöt på fast han blev lite trött så han försökte springa fortare när jag bad han att samla ihop sig mer mellan hindren ;) 
 
For sen till mamma och duscha osv och for sen kring 7 till Linda och har spenderat kvällen där. Blev bara att snacka och mysa på osv. Nu ska jag slå på ett avsnitt av A Shot At Love With Tila Tequila och sen sova för ska upp tidigt imorgon, ska till sunderbyn på återbesök för diabetesen. ahja godnatt på er!
 
Snygg Jesse! ;) 

Kommentarer
Postat av: Edith

Söt bild, allt bra idag?? ^_^

Svar: tack :) jorå sj?
vickypicky.blogg.se

2012-06-25 @ 17:17:33
URL: http://lillcutemee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0