Summer Paradise

Sitter hemma hos mamma nu och väntar på att Kim ska pallra sig hit nån gång. Sitter även och kollar på olika tatueringar för blir nämlingen att göra en till hösten, awesome! Blir nog en text från Harry Potter, dels för att jag varit nörd i det i massa år och älskar fortfarande filmerna och böckerna, men också för att orden jag tänker på har ett bra budskap tkr jag! :) Längtar nå sjukt tills det blir av, har velat ha en tatuering i sååå många år nu och snart är det äntligen dags!
En fråga till er nu...ska jag göra tatueringen vid skuldrorna elr vid revbenen?!


älskardig

Kommentarer
Postat av: Ida ♥

skuldrorna :D

2012-06-07 @ 00:09:34
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: Anonym

REVBENEN!

2012-06-10 @ 23:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0