Stranden♥

Idag har jag, Pappa och Faster + Micke som körde moppe, ridit till stranden och badat med hästarna :D
Sandis var helt otrolig både dit och tillbaka och jobbade riktigt fint, så stolt över pojken! :')
Blev att ta av han all utrustning och bada bara med grimma och så har min bror fotat några riktigt snygga bilder på oss när Sandis plaskar och springer!
Han är så underbar min häst♥
Sen tog jag och lät Water Snake komma och bada också så vi var ute och simma nästan men han vände så fort det blev så att han kunde simma och han lyssnar inte riktigt med bara grimma så lät det vara.
Även tagit årets första dopp idag, lite sent kanske? men iaf!
.skämfc,
Sandvångens Eloge♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Även tagit årets första dopp idag, lite sent kanske? men iaf!"



Hörrö, en del har it ens doppat fötterna i vattnet pga kylan XD

2012-06-18 @ 11:58:38
URL: http://pylva.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0