Imorgon drar vi! ;)

Har hunnit med en hel del idag faktiskt. Har färga håret, packat i princip allt och sen varit på handledarutbildning så jag kan äntligen börja övningsköra! :) Sen har jag legat hela kvällen och sett A Double Shot At Love, tycker faktiskt den med Ikki tvillingarna är mkt bättre än med Tila, don't know why är bara så! 
 
Är så grymt taggad just nu, drar till Skellefteå klockan 12 imorgon och blir där till på måndag! Stranden liggar 150 m bort från där vi ska bo och jag och Sofia ska steka som bara den! På fredag och lördag blir det stadsfesten, ska se Takida, Veronica Maggio och Dead By April. Blir andra gången jag ser både Takida och DBA, awesome.
 
Kommer däremot sakna Kimpan som är så fattig så han inte kan ta en buss på lördag, elr så vill han bara inte va med mig? haha vem vet eftersom jag var rätt så skum igår?! ;)
 
<3
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

TAGGA ! :)

2012-06-27 @ 01:44:32
URL: http://Sofiiia94.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0