Igår

Blev att rida alla 3 hästarna igår. Började med att rida ut en sväng med Sandis och det gick super bra! Han var inte ett dugg osäker heller fast att vi red ut själv och pigg var han också :D Red sen och klättrade med Chocken och han arbetade faktiskt på jätte bra när jag väl fått igång honom. Galopperade 2 ggr upp för backen och han flåsade ordentligt båda gångerna och fick kämpa i slutet så hans kondition måste bli bättre tror jag ;) Sen for jag och pappa ut med hingstarna, pappa körde Water och jag red Jesse barbacka. Jesse var lite envis och ville inte jobba eftersom han fått gå och chilla med massa andra ryttare hit och dit så har inte hunnit jobba med hans form på ett par veckor men i slutet blev han riktigt fin även i galoppen :D
Dagens aktiviteter kommer i ett annat inlägg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0