There You Are

När jag kom till pappa åt vi en go middag och sen rabarberpaj, mums ;) Vi for på en lite oväntad och spontan tur till ötå för att hälsa på Adde, en häst som stod hos oss förut. Var härligt att få se den grabben igen efter flera år! Blir kanske så att han dessutom kommer hem till oss igen nu i sommar, awesome! Blir att rida till han då ordentligt eftersom han inte är så mkt riden :) 
 
När vi kom hem så for jag ut och skrittade barbacka på Sandis med hörlurarna i öronen bland alla mygg. Mysigt var det iaf att få sitta på hans rygg igen och han är alltid lika fin min pojke! 
 
Nu ska jag ta och se film och sen försöka sova så jag hinner upp och rida imorgon innan jag ska hem till Kalix igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0