your love is my drug..

Hej! Ridlektionen gick jätte bra, hade skolridning och fick rida fina Amie ;) tränade på volter, att öka och minska volten i galopp och skänkelvikning och för det mesta gick flickan jätte fint! :) hon ville ogärna hålla sig på liten volt i vänster galopp men i höger var hon fin!
Skönkelvikningen fick vi till rätt bra några ggr också vilket kändes bra. Min ridlärare var sjuk så vi hade en "vikarie" men var kul att träna inför någon annan också och var en mkt givande lektion :D

Nu ska jag fixa ett mail till pappa med bild lite saker jag ska ha från hööks, han skulle till happis imorgon, kan ni gissa vad jag ska köpa?;) sen så ska jag packa för åker till mormor och sover ikv, börjar 12 imorgon och har bara en lektion, värt, så har bara skjuts om jag sover hos mormor.

Fick också veta att jag inte kan åka till pappa imorgon, måste åka tidigt på lördag ist -.-' nåja bara jag kommer mig till gopojkarna så blir de bra! Saknar dom jätte mkt :(<3

Söt Amie på bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0