you got me losing my mind!

Tjoo, sitter nu hemma i bushen :D Kvällen hos julia var faktiskt bra, vi pratade om massa, jag och sandra kom på massa minnen från förr, åt tacos och bäst av allt så fick vi cheesecake med varm kolasås!!! ;D börja se en film också men pappa och micke kom typ halv 10? så såg inte klart den :)

Har iaf just kommit in från stallet, tog in varmbloden och pysslade lite. Gjort sandis man lite jämnare nu iaf och så for jag och han ut och red en sväng! Red han barbacka med hackamore, han gick jätte bra måste jag få skryta med som vanligt ;) Haha han var då nyfiken idag och gick med nosen i backen och var tvungen att kolla in alla skoterspår osv på vägen. Sen så red jag lite på en volt hemma på gården och formade och jobbade honom lite i både skritt och trav i några minuter vilket räckte för han var så himla mjuk och fin och travade på i en fin och samlad takt. Blir alltid lika glad och stolt över min gopojke :'D<3
imorgon kör vi lite dressyr på banan och hoppar några hinder, bror ska fota så när jag är tillbaka hos mamma lär ni få en bildbomb! :)
Nu ska jag äta kvällsfika, slå på en film och sen sova för är sjukt trött ;)
redigerad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0