Less..

Blev inte nå gym ikv utan blir nog imorgon ist! Har ist suttit och sett Filmen Australia med mamma, den är alltid lika bra ;)

känns sjukt tomt utan Jenny iaf, efter en vecka tsm.. Sjukt att det måste vara 4 timmar mellan oss.. Tack iaf hjärtat för att du ställt upp för mig så mkt den här veckan, älskar dig verkligen!<3 inte riktigt förstått hur nära och lika vi egentligen är förrän du skrev i förrgår på ett ungefär "jag märker ju när du mår dåligt fast du inte visar det, jag kan läsa av dig" du kommer alltid ha mig hjärtat!<33

Ojoj deepshit inlägg på högnivå här.. Nu ska jag lägga mig och läsa Harry Potter 4 på engelska, gn! :)


Kommentarer
Postat av: jens ;)

Fint skrivet vännen.. jag Kommer alltid att ställa upp för dig gumman <3 älskar dej också<3 och du Kommer alltid att ha mig.. saknar dej Så sjukt mkt <3

2012-01-10 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0