Jag kan inte prata med dig när du tittar bort, snälla ge mig två sekunder innan du ger upp

Tjo! Sitter just nu i mitt rum hos pappa håller på att städa lite eftersom att marcus, jenny och Patrik ska va här imorgon och se film osv ;) Jenny har åkt för ett tag sen till sin stuga som ligger typ 10 min bort för att sova där med sina föräldrar och patrik då så är lite ensamt här nu efter att ha varit med henne i typ en vecka x) Men hon och patrik kommer imorgon kring 11 typ och så ska vi då ut och rida, patrik får tolka bakom har vi bestämt haha ojoj vad vi ska dra på med hästarna i backarna, stackarn!

Förut idag har jag och jenny fotat hästarna lite och sen ridit ut med varmbloden. Red en lite längre tur idag, Sandis var helt underbar! Jobbade jätte bra med bakbenen och ryggen och var riktigt riktigt fin i munnen :D på väg hem så blev han lite taggad i galoppen men lät han springa på eftersom att man kan inte va seriös hela tiden så han måste ju få ha lite roligt också men han lyssnade när jag bad han sakta ner så var jätte nöjd med honom ;) När vi travade av dom så sökte han sig ner i fin låg och lång form så han börjar fatta nu äntligen! Sen slängde vi på dom fleece+vintertäcke, eftersom dom var svettiga, och sen fick dom gå ut i hagen. Varit för ett tag sen och tagit av dom alla täcken och grimmorna :)
Nu ska jag fortsätta städa, duscha, kanske gå ut med hundarna och sen slå på nån film! :)
gammal bild
Min häst är underbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0