Hos mamma igen ;)

Är hemma hos mamma nu igen, ska snart byta om för vi ska iväg på middag hos mormor, hon är då sjukt saknad iaf!<3
igår så var ju som sagt marcus, jenny och patrik hos mig och micke, vi såg Paranormal activity 2 tokyo night och Milf ;) haha kul bara att jag och jenny satt och kommenterade allt!
Marcus: han såg ju inte ens ut att komma från japan..
jenny: näääe för han såg ut att komma från Luleå!
haha ojoj xD iaf så var paranormal rätt ful och milf för den delen också ;) sen gjorde vi inte så mkt mer, jenny och patrik for hem vid 12 och vi andra gick väl och la oss nästan direkt.
Idag har jag bara ridit ut med sandis en liten sväng, gopojken var underbar som vanligt! var mjuk hela tiden i mun och sidor och lyssnade super. är så sjukt tacksam över att jag har honom, finns seriöst ingen bättre!<3
kommer in bilder på honom senare från när jag och jenny fotade :D men ni kan få ett smakprov nu ;)
blått träns
erkänn att han är lätt finast! ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0