Now I'm breathing like I'm running 'Cause you're taking me there

Sitter hos mormor, måste sova här för det är nå knas med värmepannan hemma hos mamma så att det är jätte kallt ;s Har iaf ridit ut en liten längre sväng barbacka på sandis och hade chocken i lina med idag igen. Mys vare iaf att bara sitta där med hellånga tyglar och ha sällskap av två pigga hästar! :) krävde inget av dom, övade lite att sandis skulle flytta undan för skänkeln fast jag hade långa tyglar och det gick bra!

Iaf suttit i fyra timmar och jobbat med en bild, lägger inte ut den här men är otroligt nöjd iaf! :) Nu ska jag snart lägga mig och se vd resten av kvällen!
jag och linda
snodde från Linda, ni hittar henne på: http://lindaabohman.blogg.se/
Från i fredags iaf, rätt så söta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0